مرکز مقاله و پایان نویسی بهبهان

پایان نامه بهبهان نوشتن پایان نامه به صورت گام به گام فروش پایان نامه آماده خصوصی سازی و ویراستاری

مرکز مقاله و پایان نویسی بهبهان

پایان نامه بهبهان نوشتن پایان نامه به صورت گام به گام فروش پایان نامه آماده خصوصی سازی و ویراستاری

بهبهان
پایان نامه بهبهان
سفارش پایان نامه
انجام پایان نامه در بهبهان
پایان نامه نویسی بهبهان
مقاله بهبهان
مقاله نویسی بهبهان
نوشتن مقاله
فروش پایان نامه آماده

پیوندهای روزانه
فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت پروپوزال فروش مبانی نظری و پیشینه تحقیق فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی فروش مبانی نظری و پیشینه تحقیق فروش مبانی نظری و پیشینه تحقیق فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی فروش پايان نامه دفاع نشده فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی آموزش کسب درآمد تضمینی بدون یک ریال سرمایه فروش کادو و هدیه مناسبتی والنتاین روز پدر روز زن فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی فروش جزوه تحقیق کارآفرینی مقاله پايان نامه فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی فروش پايان نامه مقاله پاورپوينت طرح توجيهی انجام پایان نامه اقساطی در بهبهان
  • ۰
  • ۰

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانش آموزان متوسطه شهرستان ....

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانش آموزان متوسطهدسته: روانشناسی 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 140 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 82 

پژوهشی با موضوع بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانش آموزان متوسطه با فرمت قابل ویرایش

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

فهرست

چکیده..........................................................................................................8

 فصل اول : طرح تحقیق

 1-1 : مقدمه ................................................................................................10

2-1  : بیان مسله ..........................................................................................11

3-1 : اهمیت موضوع ........................................................................................13

 4-1 : سوالات پژوهشی ...................................................................................13

5-1 : تعریف عملیاتی واژه ها ..............................................................................14

فصل دوم: پیشنه ی تحقیق

 1-2 :    اعتماد به نفس بیرونی ............................................................................16

 2-2  :  بهترین راه برای تقویت اعتماد به نفس بیرونی..................................................16

3-2: اعتماد به نفس درونی ................................................................................16

1-3-2 : تعریف عزت نفس ..................................................................................18

فصل سوم:روش تحقیق

 1-3  :  روش تحقیق .......................................................................................64

2-3 : جامعه آماری .........................................................................................64

3-3 : روش نمونه گیری ....................................................................................64

4-3  : ابزار سنجش  .......................................................................................65

5-3 : روش جمع آواری اطلاعات ......................................................................67

6-3 : روش تجزیه و تحصیل اطلاعات ..............................................................67

 فصل چهارم:نتایج تحقیق

1-4 : توزیع فراوان جنست...............................................................................70

2-4: شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری.....................................................70

3-4 : شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری برای دختران و پسران .......................71

4-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری ..............................................................72

5-4: بین عزت نفس و یادگیری در دانش آموزان پسر رابطه معکوس وجود دارد .........72

6-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری در پسران ....................................................72

7-4: بین عزت نفس و یادگیری دانش آموزان دختر رابطه معکوس وجود دارد .............73

8-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری در دختران ....................................................73

9-4: آزمون T برای مقایسه میانگین عزت نفس دختران و پسران ..................................74

10-4: آزمون T برای مقایسه میانگین یادگیری دختران و پسران ....................................75

فصل پنجم :

 1-  5  :  نتیجه گیری و بحث ......................................................................................77

 2-5 : محدودیت ها ..................................................................................................78

 3-5 : پیشنهادات ....................................................................................................78

منابع و ماخذ ..........................................................................................................81

پرسشنامه ............................................................................................................83

چکیده

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانش آموزان متوسطه بود .

بدین منظور ازجامعه آماری دانش آموز ان 200 نفر بطور تصادفی انتخاب و مورد بررسی قرار گرفتند .

دراین پژوهش از پرسشنامه هوش هیجانی و شادکامی آکسفورد استفاده شد .

نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین هوش هیجانی و شادکامی  ارتباط معنادار دارد.

نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد که هوش هیجانی و شادکامی  در مجموع 54 درصد شادکامی آنان را به طور معناداری تبیین می کند(P<0/05)

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی